CRASH Mondays № 10: Influencer marketing [Wrocław]
W najbliższy poniedziałek 26 września odbędzie się dziesiąta edycja cyklicznego, marketingowego wydarzenia branżowego we Wrocławiu, czyli CRASH Mondays. We wrześniu prelegenci poruszą temat influencer marketingu.
26 września odbędzie się kolejna edycja poniedziałkowego eventu organizowanego co miesiąc we Wrocławiu – mowa o wydarzeniu CRASH Mondays. To cykliczne spotkania marketingowe, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na wrześniową edycję spotkania organizatorzy zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00.
Na scenie wystąpi czterech ekspertów, praktyków z branży marketingowej. Tematem eventu będzie influencer marketing. W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się, czym jest influencer marketing oraz jakie korzyści może zyskać marka angażując influencera do swoich działań.
Podczas 10. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:
- „Influencer marketing, który pomaga światu!” – Oskar Król, Account Manager w Agencji XO MEDIA;
- „POV: Pracujesz w influencer marketingu” – Aleksandra Łakota, członkini teamu Fashion & Beauty we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero;
- „Trendy w pielęgnacji i modelowaniu… kampanii z influencerami. Case studies z branży beauty” Anita Nowak, Senior Account & Communications Manager, NEON SHAKE;
- „Power of gaming influencer marketing... czyli jak działać z influencerami by zagrało. Case studies z branży gaming” – Damian Wilk, Account Manager w WE!RE Fantasy.
- „POV: Pracujesz w influencer marketingu” – Aleksandra Łakota, członkini teamu Fashion & Beauty we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero;
- „Trendy w pielęgnacji i modelowaniu… kampanii z influencerami. Case studies z branży beauty” Anita Nowak, Senior Account & Communications Manager, NEON SHAKE;
- „Power of gaming influencer marketing... czyli jak działać z influencerami by zagrało. Case studies z branży gaming” – Damian Wilk, Account Manager w WE!RE Fantasy.
Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.
Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Rejestracja dostępna jest tutaj.
Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Główny partner: Agencja More Bananas.
Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Teatr Improkracja, Vertigo, Hard Rock Cafe we Wrocławiu, Rocket Jobs, Wydawnictwo SQN, Anna Ledwoń, One Press, Wydawnictwo Karakter.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.
Patroni medialni: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.
Więcej na temat wydarzenia:
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni, a teraz także we Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.