CRASH Mondays № 9: Strategia marketingowa [Wrocław]
W poniedziałek 18 lipca odbędzie się dziewiąta edycja cyklicznego wydarzenia branżowego we Wrocławiu, czyli CRASH Mondays. Tematem lipcowego eventu będzie strategia marketingowa i w jaki sposób efektywnie ją realizować.
18 lipca odbędzie się kolejna edycja poniedziałkowego eventu organizowanego, jak co miesiąc, we Wrocławiu – mowa o CRASH Mondays. To cykliczne spotkania marketingowe, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na lipcową edycję spotkania organizatorzy zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00.
Na scenie wystąpi czterech starannie wyselekcjonowanych ekspertów. Tematem eventu będzie strategia marketingowa. W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się, czym jest strategia, a także jak skutecznie i efektywnie realizować ją w obrębie działań dla danej marki.
Podczas 9. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:
- „Strategia komunikacji marki - plany a rzeczywistość okiem mediowców” – Łukasz Matyński, Head of Client Services & Partner w Media Choice;
- „Wszędzie ten agile. Czy to naprawdę działa? Zarządzanie projektami marketingowymi w praktyce” – Dima Hryb, (Strategy) Marketing Manager w Software Home w Deviniti oraz Agata "Ruda" Żmudzińska, Chief Marketing Officer w Software Home w Deviniti;
- „Rola Social Mediów w strategii marketingowej sektora bezpieczeństwa” – Paula Wiszka - właścicielka w Media Solutions Paula Wiszka i Dyrektor operacyjny w Safety Project;
- „Strategia marketingowa — jak poruszać się w świecie baniek społecznych, trendów technologicznych i zmieniających się wartości” – Michał Pawlik - Managing Director w MOOQ.
- „Wszędzie ten agile. Czy to naprawdę działa? Zarządzanie projektami marketingowymi w praktyce” – Dima Hryb, (Strategy) Marketing Manager w Software Home w Deviniti oraz Agata "Ruda" Żmudzińska, Chief Marketing Officer w Software Home w Deviniti;
- „Rola Social Mediów w strategii marketingowej sektora bezpieczeństwa” – Paula Wiszka - właścicielka w Media Solutions Paula Wiszka i Dyrektor operacyjny w Safety Project;
- „Strategia marketingowa — jak poruszać się w świecie baniek społecznych, trendów technologicznych i zmieniających się wartości” – Michał Pawlik - Managing Director w MOOQ.
Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.
Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Rejestracja dostępna jest tutaj.
Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Główny partner: Agencja More Bananas.
Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Teatr Improkracja, Vertigo, Hard Rock Cafe we Wrocławiu, Rocket Jobs, Wydawnictwo SQN, Anna Ledwoń, One Press, Wydawnictwo Karakter, Babie Lato, Marina, Przystanek Rondo, Sztuka na Miejscu.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.
Patroni medialni: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.
Więcej na temat wydarzenia:
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni, a teraz także we Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.