Green marketing - czy to się opłaca? A może to tylko modne słowo, które nic za sobą nie niesie? Tego dowiecie się na kolejnym CRASH Mondays, które odbędzie się już 13 czerwca w krakowskim Hevre.
Czym jest marketing zaangażowany i dlaczego greenwashing nie powinien mieć miejsca? Już 13 czerwca o 19 w Hevre na krakowskim Kazimierzu znowu zderzymy teorię z rzeczywistością i zagłębimy się w temat green marketingu.
Podczas kolejnego spotkania w ramach CRASH Mondays na scenie wystąpią:
- Piotr Kempf (Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie)
- Ania Piwowarczyk
- Piotr Hołubowicz (Seedia)
- Wacław Mikłaszewski (Kubota)
Podczas kolejnego spotkania w ramach CRASH Mondays na scenie wystąpią:
- Piotr Kempf (Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie)
- Ania Piwowarczyk
- Piotr Hołubowicz (Seedia)
- Wacław Mikłaszewski (Kubota)
Wydarzenie jest darmowe, ale obowiązują zapisy.
Więc informacji znajduje się na Facebooku CRASH Mondays.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem.