Ze względu na obecną sytuację w Polsce, w kwietniu wydarzenie CRASH Mondays odbędzie się online w formie webinarów. Zapraszamy na bezpłatny cykl spotkań internetowych.
Przez cały kwiecień aż 6 prelegentów opowie o copywritingu oraz innych zagadnieniach związanych z marketingiem.
Harmonogram webinarów przedstawia się następująco:
Harmonogram webinarów przedstawia się następująco:
03.04, 18:00, ok. 45 minut, Maciek Methoes "SEO Copywriting - między robotem a człowiekiem",
09.04, 20:00, ok. 1h, Tommy Zee & Co, "The Art of Sonic Branding",
16.04, 20:00, ok. 1h, Anna Boenish, "Etyczny copywriting. Jak ugryźć tematy, które nam nie odpowiadają?"
20.04, 18:30, ok. 45 minut, Kalina Tyrkiel, "Psychologia w pisaniu, czyli po co mi te studia",
23.04, 18:00, ok. 1h, Paulina Walkowiak, "Po drugiej stronie ekranu jest człowiek. Czego nie widać w metrykach?"
30.04, 19:00, ok. 30 minut, Izabela Aftyka, Temat zostanie podany wkrótce.
09.04, 20:00, ok. 1h, Tommy Zee & Co, "The Art of Sonic Branding",
16.04, 20:00, ok. 1h, Anna Boenish, "Etyczny copywriting. Jak ugryźć tematy, które nam nie odpowiadają?"
20.04, 18:30, ok. 45 minut, Kalina Tyrkiel, "Psychologia w pisaniu, czyli po co mi te studia",
23.04, 18:00, ok. 1h, Paulina Walkowiak, "Po drugiej stronie ekranu jest człowiek. Czego nie widać w metrykach?"
30.04, 19:00, ok. 30 minut, Izabela Aftyka, Temat zostanie podany wkrótce.
Wszystkie webinary są darmowe. Więcej szczegółów można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.