Ile wrażeń doświadcza użytkownik sklepu albo strony? Jak wygląda UX w teorii i jak wykorzystać go w praktyce? Między innymi o tym będzie mikołajkowa, grudniowa edycja CRASH Mondays, z której dochód w całości zasili konto Fundacji Morn.
Już 2 grudnia w godz. 19-21 w krakowskim Hevre przy ul. Meisselsa 18 wystąpi 3 ekspertów z branży UX. A będą to:
- Kamila Klimczak (Opus B), " Gdyby Święty Mikołaj założył sklep internetowy... ",
- Tomasz Osowski (Project People), "Warsztat, czyli zrozumieć wszystkich. O tym, dlaczego nie stosujemy briefu i jakie ma to korzyści",
- Katarzyna Janota (Edisonda), "Po ile stronka? - czyli jak nie traktować inwestycji w UX”.
- Kamila Klimczak (Opus B), " Gdyby Święty Mikołaj założył sklep internetowy... ",
- Tomasz Osowski (Project People), "Warsztat, czyli zrozumieć wszystkich. O tym, dlaczego nie stosujemy briefu i jakie ma to korzyści",
- Katarzyna Janota (Edisonda), "Po ile stronka? - czyli jak nie traktować inwestycji w UX”.
W tym miesiącu wydarzenie jest wyjątkowo płatne (10 zł), a cały dochód zasili konto Fundacji Morn. Więcej informacji o całym wydarzeniu można znaleźć tutaj.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.