Employer branding, human resources, marketing. Co mają wspólnego, a czym się różnią? O tym, jak powinna wyglądać współpraca pomiędzy tymi działami będą opowiadać eksperci na szóstym już spotkaniu CRASH Mondays w Warszawie.
Po wakacyjnej przerwie 23 września w godzinach 19-21.30 w warszawskim Centrum Zarządzania Światem przy ul. Okrzei 26 wystąpią:
- Maja Gojtowska (Gojtowska.com) "Kandydat czy klient? Dlaczego budowa doświadczeń kandydatów powinna Cię w ogóle obchodzić?"
- Agata Łotowska (Bartha Consulting Group) "Use It Well - czyli kiedy zaczyna się sales marketing, a kończy employer branding"
- Paulina Mazur (Communication&Events, paulinamazur.com) "Połączenie HR’u i marketingu to nie wybór, a konieczność. Jak współpracować, aby rozwijać działania employer brandingowe?"
- Wojtek Kardyś (Netomania, Wojtek Kardys) "Co jest przyszłością employer brandingu? (i dlaczego video)".
- Maja Gojtowska (Gojtowska.com) "Kandydat czy klient? Dlaczego budowa doświadczeń kandydatów powinna Cię w ogóle obchodzić?"
- Agata Łotowska (Bartha Consulting Group) "Use It Well - czyli kiedy zaczyna się sales marketing, a kończy employer branding"
- Paulina Mazur (Communication&Events, paulinamazur.com) "Połączenie HR’u i marketingu to nie wybór, a konieczność. Jak współpracować, aby rozwijać działania employer brandingowe?"
- Wojtek Kardyś (Netomania, Wojtek Kardys) "Co jest przyszłością employer brandingu? (i dlaczego video)".
Temat Employer Brandingu na scenie CRASH Mondays poruszali dotychczas: Kasia Krukar, Anna Cichy, Anna-Maria Wiśniewska czy Zyta Machnicka.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, gdzie marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.