Badanie "Wawe X" na prawie 60 000 osób wykazało, że zaufanie do opinii blogerów i vlogerów na temat produktów i usług ma mniej niż połowa badanych (42%). Spadają również wydatki marek na dużych influencerów. Co nas zatem czeka? Jak wygląda polski rynek i jak współpracować z influencerami, będąc agencją i na odwrót? Tego dotyczyć będzie lipcowa edycja CRASH Mondays w Krakowie.
Już 8 lipca w krakowskim Hevre przy ul. Meiselsa 18 na scenie pojawią eksperci ze świata twórców oraz agencji, którzy z nimi współpracują. A będą to:
- Kati Płachecka i Karolina Maria Milczanowska || Jedling Marketing / Have a Bite Kraków "Influencer 101 - co, z kim, jak i po co?"
- Katarzyna Cieślik-Kolankowska (@pannalemoniada) "By żyło się lepiej, czyli o współpracy na linii Agencja - Bloger"
- Radek Zarzeczny || morele.netTemat "Krótki przewodnik po zasadach udanej współpracy z twórcami na YouTube"
- Monika Frankiewicz || Hand Made "Kilka zasad, o których warto pamiętać aby wszystkim ułatwić życie - sobie, klientowi oraz influencerowi!".
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć tutaj.
- Katarzyna Cieślik-Kolankowska (@pannalemoniada) "By żyło się lepiej, czyli o współpracy na linii Agencja - Bloger"
- Radek Zarzeczny || morele.netTemat "Krótki przewodnik po zasadach udanej współpracy z twórcami na YouTube"
- Monika Frankiewicz || Hand Made "Kilka zasad, o których warto pamiętać aby wszystkim ułatwić życie - sobie, klientowi oraz influencerowi!".
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć tutaj.