W idealnym świecie marketing i sprzedaż ze sobą współpracują oraz się uzupełniają. W praktyce? Bywa różnie. Czerwcowe spotkania CRASH Mondays będą dotyczyć tego, jaka jest recepta na efektywną współpracę między tymi dwoma działami.
Łukasz Hardek (Semahead)
Berenika Teter i Nina Kozłowska (Brainy Bees)
Anna Arak-Stachacz (Pure Interactive)
Krzysztof Szczęsny (Feed My Soul)
Tomasz Manikowski (manikowski.pl)
Ostatni prelegent zostanie podany wkrótce
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.