Sprzedaż zdecydowanie przenosi się do Internetu. Jednakże cała branża e-commerce to nie tylko e-sklepy. Pojęcie jest dużo szersze, co postarają się udowodnić eksperci na majowych spotkaniach CRASH Mondays.
Spotkania przyswajające wiedzę o e-commerce są całkowicie bezpłatne. A będzie można ich wysłuchać aż w trzech miastach w Polsce.
KRAKÓW - 13 maja g. 19-21, Hevre przy ul. Meiselsa 18
Wystąpią:
-Magdalena Klimza (PushPushGo) i Małgorzata Pompka (BeDegital) "Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka"
-Renata Gajoch-Bielecka (FreshMail) "Czym płacimy w Internecie, czyli o uwadze słów kilka... "
-Dagmara Rogowska (Shoper) "Lepiej zapobiegać niż leczyć. Jak zaoszczędzić na lekach w e-commerce?"
- Anna Karczewska (Agencja WHEN - marketing internetowy) "Co robić, gdy kampania robi się sama? Czyli o inteligentnych kampaniach Google Ads "
Wystąpią:
-Magdalena Klimza (PushPushGo) i Małgorzata Pompka (BeDegital) "Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka"
-Renata Gajoch-Bielecka (FreshMail) "Czym płacimy w Internecie, czyli o uwadze słów kilka... "
-Dagmara Rogowska (Shoper) "Lepiej zapobiegać niż leczyć. Jak zaoszczędzić na lekach w e-commerce?"
- Anna Karczewska (Agencja WHEN - marketing internetowy) "Co robić, gdy kampania robi się sama? Czyli o inteligentnych kampaniach Google Ads "
WARSZAWA - 13 maja g. 19- 22.30, Centrum Zarządzania Światem przy ul. Okrzei 26
Wystąpią:
- Joanna Worotyńska (PushPushGo) i Dawid Maj (BeDegital) "Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka"
- Agata Chmielewska "Chodź, pokażę Ci jak poukładać marketingowe puzzle w e-commerce"
Wystąpią:
- Joanna Worotyńska (PushPushGo) i Dawid Maj (BeDegital) "Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka"
- Agata Chmielewska "Chodź, pokażę Ci jak poukładać marketingowe puzzle w e-commerce"
GDYNIA - 20 maja g. 19-22, Feed My Soul Bistro przy ul. Świętojańskiej 49
Wystąpią:
- Igor Kluź (Twisto) "Wnioski z Badania UX na 100 największych sklepach internetowych w Polsce"
- Dawid Czoska (Marketing DC) "Google i Facebook - para doskonała?"
- Damian Wiszowaty (Amazon)
Wydarzenia są darmowe, ale obowiązują na nie zapisy. Bezpłatne bilety do nabycia tutaj:
Kraków
Warszawa
Gdynia
Wystąpią:
- Igor Kluź (Twisto) "Wnioski z Badania UX na 100 największych sklepach internetowych w Polsce"
- Dawid Czoska (Marketing DC) "Google i Facebook - para doskonała?"
- Damian Wiszowaty (Amazon)
Wydarzenia są darmowe, ale obowiązują na nie zapisy. Bezpłatne bilety do nabycia tutaj:
Kraków
Warszawa
Gdynia
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.