Prowadzenie działań w mediach społecznościowych to już nie jest przewaga konkurencyjna i bycie o krok przed swoją konkurencja - to obowiązek. Natomiast prowadzenie tych działań w sposób przemyślany i zaplanowany, posiadanie strategii i wykorzystywanie odpowiednich narzędzi, nie podążanie ślepo za trendami - to postawienie się w czołówce firm umiejętnie wykorzystujących Social Media.
Niezależnie od tego czy Twoje działania w mediach społecznościowych związane są z Employer Brandingiem, sprzedażą B2B czy B2C - to szkolenie pozwoli Ci szybciej osiągnąć założone cele lub na samym początku je wyznaczyć.
DZIEŃ I (12.02.2019)
Obecność marki w Social Media: od strategii do realizacji.
Na szkoleniu dowiesz się m. in.:
- jak zaplanować komunikację w Social Media,
- poznasz jak zachowuje się współczesny konsument, z jakich mediów korzysta i jak wśród grona odbiorców wybrać swoją grupę docelową,
- poznasz algorytm Instagrama i Facebooka, zobaczysz jak wygląda dobrze stworzony profil w Social Media i jak go zoptymalizować.
Obecność marki w Social Media: od strategii do realizacji.
Na szkoleniu dowiesz się m. in.:
- jak zaplanować komunikację w Social Media,
- poznasz jak zachowuje się współczesny konsument, z jakich mediów korzysta i jak wśród grona odbiorców wybrać swoją grupę docelową,
- poznasz algorytm Instagrama i Facebooka, zobaczysz jak wygląda dobrze stworzony profil w Social Media i jak go zoptymalizować.
Szkolenie poprowadzi Anna Ledwoń-Blacha - Praktyk mediów społecznościowych oraz fascynatka marketingu. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing , Marketer+ , Nowa Sprzedaż czy Social Press . Trenerka i szkoleniowec - głównie w zakresie mediów społecznościowych.
DZIEŃ II (13.02.2018)
Obecność pracowników w Social Media jako wsparcie sprzedaży.
Na szkoleniu dowiesz się m.in.:
- jak zoptymalizować profil osobowy na portalach biznesowych (na pobdstawie Linkedin), aby budował Twoją reputację,
- czym jest Employee Advocacy oraz jak może wpłynąć pozytywnie na prowadzenie Twojego biznesu,
- o to jest Social Selling i jakie są podstawowe zasady (oraz często popełniane błędy) stosowania.
- jak zoptymalizować profil osobowy na portalach biznesowych (na pobdstawie Linkedin), aby budował Twoją reputację,
- czym jest Employee Advocacy oraz jak może wpłynąć pozytywnie na prowadzenie Twojego biznesu,
- o to jest Social Selling i jakie są podstawowe zasady (oraz często popełniane błędy) stosowania.
Szkolenie poprowadzi Kamil Mirowski - Creative Marketing Consultant w agencji interaktywnej 1000ideas. Pomaga firmom budować relacje biznesowe za pomocą Internetu. Marketingiem Internetowym zajmuje się zawodowo od 2008 roku. Jest dyplomowanym (SGH) specjalistą ds. marketingu Internetowego. Od 2016 roku stale prowadzi szkolenia, prelekcje oraz warsztaty z obszaru nowych mediów (tam, gdzie łączą się kompetencje marketingu, sprzedaży oraz rekrutacyjne).
MIEJSCE I CZAS
Solution Rent, pl. Małachowskiego 2, Warszawa
Od 10 do 17.
Solution Rent, pl. Małachowskiego 2, Warszawa
Od 10 do 17.
KOSZT
I Dzień - 615,00 zł
II Dzień - 615,00 zł
Oba dni - 1 107,00 zł
I Dzień - 615,00 zł
II Dzień - 615,00 zł
Oba dni - 1 107,00 zł
Bilety do nabycia tutaj . A więcej informacji o szkoleniach można znaleźć na FB wydarzenia.