Jak prowadzić działania w trudnych branżach takich jak np. rolnictwo? Jak poruszać temat śmierci w reklamie? Jak poradzić sobie z marketingiem w trudnych branżach i z trudnymi tematami? O tym opowiemy właśnie na 21. spotkaniu w ramach CRASH Mondays!
PRELEGENCI: każde spotkanie to 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów:
- Kuba Janicki z Opus B
- Krzysztof Hostyński z Crossweb
- Magdalena Urbaniak z Brand24
- Kinga Odziemek z Brainy Bees
- Kuba Janicki z Opus B
- Krzysztof Hostyński z Crossweb
- Magdalena Urbaniak z Brand24
- Kinga Odziemek z Brainy Bees
Wydarzenie jest w 100% darmowe, ale prosimy o wcześniejszą rejestrację. Więcej informacji w wydarzeniu na FB.
_________________________________________
Crash Mondays to odbywający się w Krakowie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.
_________________________________________
Crash Mondays to odbywający się w Krakowie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.