Wizualizacja danych w content marketingu – Crash Workshop

Wizualizacja danych w content marketingu – Crash Workshop

Opublikowany

CRASH Workshop

8 października w BiznesLabie w ramach Crash Mondays – Crash Workshop odbędą się warsztaty z wizualizacji danych w content marketingu. Poprowadzi je Magdalena Tokaj z Instytutu Monitorowania Mediów.

Wszyscy wiemy, że dane są ważne, ale są z nimi dwa podstawowe problemy – to, jak je selekcjonować i jak przedstawiać je w taki sposób, by były atrakcyjne, a nie przerażające i nudne. Pora to zmienić!

Warsztaty przydadzą się wszystkim, którzy zawodowo tworzą teksty (PR-owcom, contentowcom, dziennikarzom) i chcieliby je w ciekawy sposób ubogacić w twarde dane. Na szkoleniu uczestnicy nauczą się, jak prawidłowo analizować i interpretować dane oraz jak nieszablonowo je wykorzystywać, by zwiększyć atrakcyjność prezentowanych treści. Dowiedzą się także , jak samodzielnie tworzyć infografiki i wizualizować dane.

PROGRAM SZKOLENIA
1. Jak odkryć piękno liczb i statystyk?
2. Psychologia liczb oraz rola danych i obrazów w przekazywaniu informacji
3. Dlaczego statystyki w contencie są super i w jakiej konfiguracji sprawdzą się najlepiej?4. Najgorsze przykłady interpretacji i wizualizacji danych – czego NIE robić
5. Do's and dont's pracy z liczbami – dziesięć złotych zasad, których bezwarunkowo należy się trzymać, pracując z tekstem i liczbami
6. Narzędzia, które oswajają dane. Od nieśmiertelnej tabeli przestawnej w xls po urocze programy do projektowania infografik
7. Krok po kroku od opracowania idei zakotwiczonej w danych, przez zaplanowanie, w jaki sposób liczby mają mówić do odbiorców, po zaprojektowanie i wykonanie przyjaznej dla oka i łatwiej w interpretacji infografiki
8. Po co jeszcze humaniście liczby i zestawienia, czyli raportowanie wyników pracy, rozliczanie z efektów projektów
9. Niezbędnik, czyli miejsca i osoby, które warto znać i odwiedzać, żeby tworzyć wyjątkowe liczbowe contenty

MIEJSCE I CZAS

Warsztaty odbędą się w godzinach 16-19
BiznesLab Aleja Pokoju 1A
Sala vinylowa (I piętro, do końca)

SZCZEGÓŁY
Na warsztaty trzeba zabrać komputer.
Udział w warsztatach zostanie poświadczony indywidualnym certyfikatem.
Warsztaty są płatne: 50 zł netto
Liczba miejsc: 20
Bilety do kupienia tutaj.
Więcej informacji znajdziecie w wydarzeniu.

OSOBA PROWADZĄCA
Magdalena Tokaj – Typowa humanistyczna dusza, który kocha się w analizie i interpretowaniu danych. Od 15 lat realizuje badania, głównie niereaktywne, a najchętniej w internecie. Jest częścią Polskiego Stowarzyszenia Badaczy Rynku i Opinii oraz Association of Internet Researchers. Kierownik ds. rozwoju badań w IMM. Przekonuje branżę kreatywną, że warto łaskawym okiem spojrzeć czasem na tabelę w xlsie, a do danych można podchodzić bliżej niż na odległość kija. Skomplikowane zagadnienia teoretyczne przedstawia na przykładach z życia kotów.


Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.