CRASH Mondays
Branding jest czymś więcej niż logo. Tej tezy będą się starali dowieść prelegenci na kolejnym CRASH Mondays, które odbędzie się 1 października w g. 19-21 w krakowskim Hevre.
Branding ma wiele oblicz, dlatego temat chcemy przedstawić z różnych perspektyw. Pomogą nam w tym cztery wyselekcjonowane prezentacje, które przedstawią prelegenci ze znanych firm:
- Szymon Pieczyński "5 wybranych zasad skutecznego brandingu" z Kava Studio,
- Aleksander Karkoszka i Magdalena Falkiewicz "Goły daleko nie zajdzie - w co ubrać produkt, aby miał szansę zaistnieć na rynku" z Łobzowska Studio,
- Maciej Młynek "Czas na kenijską herbatę. Case study Mara Chai" z 1000ideas,
- Eksperci z Szulz brand friendly.
Wydarzenie jest w 100% darmowe, ale prosimy o wcześniejszą rejestrację. Więcej informacji w wydarzeniu na FB.
_________________________________________
Crash Mondays to odbywający się w Krakowie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.
- Szymon Pieczyński "5 wybranych zasad skutecznego brandingu" z Kava Studio,
- Aleksander Karkoszka i Magdalena Falkiewicz "Goły daleko nie zajdzie - w co ubrać produkt, aby miał szansę zaistnieć na rynku" z Łobzowska Studio,
- Maciej Młynek "Czas na kenijską herbatę. Case study Mara Chai" z 1000ideas,
- Eksperci z Szulz brand friendly.
Wydarzenie jest w 100% darmowe, ale prosimy o wcześniejszą rejestrację. Więcej informacji w wydarzeniu na FB.
_________________________________________
Crash Mondays to odbywający się w Krakowie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.