Tworzenie botów w Messengerze - CRASH Workshops

Tworzenie botów w Messengerze - CRASH Workshops

Opublikowany

Crash Workshops

Boty staną się wkrótce przyszłością nowego wymiaru komunikacji z użytkownikami na Messengerze. Z tego względu już teraz warto dowiedzieć się o nich jak najwięcej na warsztatach w ramach CRASH Workshops ze specjalistą Mają Szchaefer z Codeheroes, które odbędą się 10 września w godzinach 18-21 w krakowskim BiznesLabie. 

Podczas warsztatów będzie można dowiedzieć się przede wszystkim po co są chatboty oraz m. in.:
-  czym charakteryzuje się dobry chatbot?
- jak nie odstraszyć użytkownika i sprawić, że będzie do nas powracał?
- czy Messenger potrafi sprzedawać?
- jak mierzyć skuteczność chatbota?

Organizatorzy poświęcą również dłuższą chwilę na omówienie zastosowania chatbotów w marketingu i zrealizują od początku do końca przykładowe (angażujące!) aktywacje takie jak konkurs czy kod promocyjny za udostępnienie treści znajomemu, a także połączą świat outdooru z onlinem, dzięki Messenger Codes.

Uczestnicy w dalszej części będą mogli zbudować swojego samodzielnego chatbota, który będzie potrafił przede wszystkim:
- miło powitać użytkowników,
-odpowiadać na najczęściej zadawane pytania i w odpowiednim momencie przekierować pytanie do konsultanta,
- rozwiązać z użytkownikiem quiz,
- wysłać zaplanowane powiadomienie,
- zaprezentować ofertę,
- ofiarować kod rabatowy.

Szczegółowe informacje o warsztatach znajdują się w wydarzeniu na Facebooku.

CO MUSICIE MIEĆ ZE SOBĄ
Komputer i fanpage na FB - najlepiej taki, do którego nie boicie się podpiąć czegoś testowego, zatem najlepiej jakiś nowy, przygotowany pod te warsztaty.

MIEJSCE
BiznesLab
Aleja Pokoju 1A, Kraków
Sala winylowa

KOSZT
99 zł - bilety są jeszcze dostępne tutaj

OSOBA PROWADZĄCA

Maja Schaefer - współzałożycielka codeheroes, firmy specjalizującej się w tworzeniu dedykowanego oprogramowania oraz startupu Chatbotize, platformy do budowy chatbotów. Na co dzień doradza firmom jak wykorzystać chatboty i nowe technologie, aby zwiększyć sprzedaż, rozpoznawalność marki i osiągnąć zamierzone cele. Współpracuje z takimi klientami jak Yves Rocher, InPost, Tymbark czy Orange.

Udostępnij