CRASH Mondays № 18: Ambient Marketing / Marketing Niestandardowy

CRASH Mondays № 18: Ambient Marketing / Marketing Niestandardowy

Opublikowany

Crash Mondays

Wzbudzić zaskoczenie u swoich odbiorców nie jest łatwo! Do tego potrzebne są konkretne działania, które często są dość kontrowersyjne i nietypowe. O Ambient Marketingu będzie właśnie 18. spotkanie w ramach Crash Mondays w najbliższy poniedziałek 6 sierpnia w krakowskim Hevre (ul. Meiselsa 18) w godzinach 19-21.

Prelegentami będą znane osoby z różnych dziedzin marketingu, by pokazać zjawisko Ambient Marketingu z wielu perspektyw:
 - Adrianna Such (VML)
Temat: THE POWER OF NIESPODZIANKA
- Martyna Wieczorek (Agencja Reklamowa OPUS B)
Temat: Na NFZ czy prywatnie? Ambient w służbie zdrowia.
- Tomasz Gębala (Dziadek do orzechów)
Temat: Nienormalne niestandardy
- Agnieszka Stachurska (Hand Made)
Temat: Ambient marketing gone wrong - czyli jak nie robić tego źle.

Wydarzenie jest w 100% darmowe, ale prosimy o wcześniejszą rejestrację. Więcej informacji w wydarzeniu na FB.

Ponadto organizatorzy zapraszają na warsztaty 13 sierpnia w BiznesLab (Aleja Pokoju 1a) w godzinach 18-21 z Social Selling w B2B, które poprowadzi Kamil Mirowski.
Będzie można się z nich dowiedzieć jak:
- Uzupełnić swój profil w mediach społecznościowych,
- Wyszukiwać potencjalnych Klientów w sieci LinkedIn,
- Nawiązywać kontakty z nowymi Klientami,
- Nawiązywać relacje nie będąc Linkedinowymi akwizytorami,
- Umieć wyszukiwać i publikować ciekawe treści,
- Umawiać się na spotkania biznesowe z potencjalnymi Klientami.

Warsztaty są płatne - 99zł netto i udział w nich zostaje potwierdzony indywidualnym certyfikatem. Zapisać się można tutaj (ograniczona liczba miejsc - tylko 15).
Więcej informacji o warsztatach można znaleźć w wydarzeniu na FB.

_____________________________
Crash Mondays to odbywający się w Krakowie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.