CRASH Mondays № 6: Customer Experience [Wrocław]
25 kwietnia odbędzie się kolejna, szósta edycja cyklicznego wydarzenia we Wrocławiu, jakim jest CRASH Mondays. Tematem przewodnim spotkania w tym miesiącu będzie Customer Experience.
Już w najbliższy poniedziałek 25 kwietnia odbędzie się kolejne wrocławski event CRASH Mondays. Są to cykliczne spotkania marketingowe, które zderzają teorię z rzeczywistością. Podczas kwietniowej edycji organizatorzy po raz kolejny zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Na scenie wystąpi czterech starannie wyselekcjonowanych ekspertów, a tematem przez nich poruszonym będzie szeroko pojęty Customer Expercience. Podczas wydarzenia będzie można dowiedzieć się czegoś m.in. o CX w influencer marketingu, potrzebach klientów i budowaniu ich doświadczeń oraz o metaversum.
Podczas 6. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:
- „Gdzie się kryje CX w influencer marketingu?” – Maja Stasiełuk z GetHero,
- „Empatia kluczem do zrozumienia potrzeb użytkowników” – Monika Drabczyńska ze Stowarzyszenia I DESIGN;
- „Jak dawać więcej? – czyli o budowaniu doświadczeń klientów w oparciu o realne wartości” – Agnieszka Zamojska-Sroka z Archicomu;
- „Jak dawać więcej? – czyli o budowaniu doświadczeń klientów w oparciu o realne wartości” – Agnieszka Zamojska-Sroka z Archicomu;
- „Experience (in) the Metaverse” – Krzysztof Waraksa, strateg i wykładowca SWPS i UWr
Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.
Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Rejestracja dostępna jest tutaj.
Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Główny partner: Agencja More Bananas.
Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław, Vertigo Jazz Club.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.
Patroni medialni: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.
Więcej na temat wydarzenia:
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni, a teraz także we Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.