Jak budować pozytywne doświadczenia klienta oraz w jaki sposób stworzyć strategię działań w CEM? Tego będzie można się dowiedzieć już 11 kwietnia na kolejnym CRASH Mondays w Krakowie, które dotyczyć będzie właśnie Customer Experience.
W poniedziałek 11 kwietnia w g. 19 w krakowskim Hevre przy ul. Beera Meiselsa 18 odbędzie się kolejne spotkanie CRASH Mondays, które dotyczyć będzie tematu Customer Experience.
Na scenie wystąpi czterech prelegentów:
- Dominik Cisoń (CustomerSuccess.pl),"Dzień z życia Customer Success Managera",
- Marta Orzechowska (1000.digital), "Trudne wzajemne w obsłudze klienta - jak je zniesiesz dla obu stron? Case'y z życia account managera",
- Łukasz Hardek (Thulium), "To, że ktoś życzy Ci śmierci, nie oznacza, że Cię nie lubi, czyli o emocjach w obsłudze klienta słów kilka”,
- Wojtek Żywolt (More Bananas), "Jak dbać o Customer Experience przy współpracy z klientami?".
Na scenie wystąpi czterech prelegentów:
- Dominik Cisoń (CustomerSuccess.pl),"Dzień z życia Customer Success Managera",
- Marta Orzechowska (1000.digital), "Trudne wzajemne w obsłudze klienta - jak je zniesiesz dla obu stron? Case'y z życia account managera",
- Łukasz Hardek (Thulium), "To, że ktoś życzy Ci śmierci, nie oznacza, że Cię nie lubi, czyli o emocjach w obsłudze klienta słów kilka”,
- Wojtek Żywolt (More Bananas), "Jak dbać o Customer Experience przy współpracy z klientami?".
Bilety na wydarzenie można zdobyć tutaj, a więcej informacji znajduje się na facebookowym profilu CRASH Mondays.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem.