CRASH Mondays № 5: Marketing kobiecym okiem [Wrocław]
7 marca odbędzie się piąta edycja cyklicznego wydarzenia CRASH Mondays we Wrocławiu. W tym miesiącu specjalistki z branży opowiedzą o tym, jak kobiety pracują w branży marketingowej.
W poniedziałek 7 marca odbędzie się kolejne wrocławskie spotkanie w ramach eventu CRASH Mondays, czyli cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Podczas lutowej edycji organizatorzy po raz kolejny zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Na scenie wystąpią 4 starannie wyselekcjonowane ekspertki, a tematem przewodnim będzie „Marketing kobiecym okiem”. Specjalistki opowiedzą o kobietach, które współpracują ze znanymi markami, a także o tych, które mają okazję pracować przy typowo męskich tematach. Odpowiedzą również na pytanie, czy PR jest kobietą i czy marki powinny mieć poglądy.
Podczas 5. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:
- „Czy PR jest kobietą?” – Anna Knowska, w branży PR od prawie 15 lat, z czego od ośmiu związana z Grupą Komunikacja Plus. W tym czasie m.in. nadzorowała pracę zespołów PR, które zdobyły 31 statuetek w konkursie Złote Spinacze, a w 2020 roku Tytanowego Spinacza dla „Najlepszego w konkursie”;
- „Czy marki powinny mieć poglądy?” – Aleksandra Łakota, jako Project Manager odpowiada za realizację kampanii internetowych z najpopularniejszymi twórcami m.in. dla marek L’Oréal, Nivea czy Reebok. Od ponad roku jest także związana ze stowarzyszeniem I DESIGN;
- „Marketing współodczuwania. Kobiety za sterami marek odnoszących sukcesy” – Marta Krupa, od 2012 roku zajmuje się prowadzeniem projektów z zakresu marketingu i public relations - przede wszystkim dla klientów z branży nieruchomości, budownictwa i architektury;
- „Kobiety w "męskiej branży"” – Joanna Rychel, zajmuje się rozwijaniem i wdrażaniem strategii content marketingowych, ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i publikowaniu treści marketingowych w najpopularniejszych kanałach i różnych formatach. Wdraża w firmie dobre praktyki działań w social mediach, szkoląc i wspierając zespoły. Uwielbia content recycling, optymalizację pracy i przełamywanie klątwy wiedzy u ekspertów domenowych.
Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.
Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest tutaj.
Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Główny partner: Agencja More Bananas.
Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław, Vertigo Jazz Club.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.
Patroni medialni: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.
Więcej na temat wydarzenia:
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni, a teraz także we Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.