CRASH Mondays № 4: Zarządzanie kryzysem wizerunkowym [Wrocław]
7 lutego odbędzie się czwarta edycja cyklicznego wydarzenia CRASH Mondays we Wrocławiu. W tym miesiącu specjaliści z branży opowiedzą o tym, jak prawidłowo zarządzać kryzysem wizerunkowym.
W poniedziałek 7 lutego odbędzie się 4. wrocławskie spotkanie w ramach eventu CRASH Mondays, czyli cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Podczas lutowej edycji organizatorzy po raz kolejny zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00.
Na scenie wystąpi 3-4 starannie wyselekcjonowanych ekspertów, a tematem przewodnim będzie zarządzanie kryzysem wizerunkowym. Specjaliści opowiedzą o tym, jak prawidłowo zarządzać kryzysem dotyczącym wizerunku, w jaki sposób radzić sobie z trudnymi sytuacjami i przeanalizują kilka ciekawych przykładów.
Na scenie wystąpi 3-4 starannie wyselekcjonowanych ekspertów, a tematem przewodnim będzie zarządzanie kryzysem wizerunkowym. Specjaliści opowiedzą o tym, jak prawidłowo zarządzać kryzysem dotyczącym wizerunku, w jaki sposób radzić sobie z trudnymi sytuacjami i przeanalizują kilka ciekawych przykładów.
Podczas 4. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:
- „Sztuka komunikacji kryzysowej. Jak w praktyce radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi marki?” – Andrzej Czech, CEO i Strategy Director w Sfera Group, od 13 lat kieruje zespołem agencji PR, praktyk komunikacji marketingowej i sprzedaży;
- „PR w sytuacjach kryzysowych - sztuka sprawnej i odpowiedzialnej komunikacji” – Julia Wach, Certyfikowany Social Media Manager, Specjalistka Public Relations z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży;
- „Zarzuty, ataki i obiekcje klienta - jak rozwiązywać trudne sytuacje?” – Dorota Klimała, magister zarządzania przedsiębiorstwami, certyfikowany Coach, Konsultant Kryzysowy, dyplomowany Trener Biznesu oraz Praktyk NLP.
Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.
Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest tutaj.
Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Główny partner: Agencja More Bananas.
Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.
Patroni medialni: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.
Więcej na temat wydarzenia:
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni, a teraz także we Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.