Co czeka nas w marketingu w 2022 roku? Czy marketer powinien opierać się tylko na trendach? Na te i inne pytanie odpowiedzą eksperci podczas kolejnej edycji CRASH Mondays online już 17 stycznia o 19.
17 stycznia o 19 odbędzie się kolejne spotkanie CRASH Mondays w formie online na Facebooku.
Tym razem eksperci opowiedzą o trendach w marketingu na 2022 rok. Online wystąpią:
- Martyna Tarnawska [Socjomania], "Czy do trendu, czy do trendu, czy do trendu?",
- Kamil Bolek [grupa LTTM], "Influencer marketing. Ewolucji.",
- Krzysztof Marzec [DevaGroup], "Analiza trendów z Google",
- Ewelina Podrez-Siama [Fox], "SEO w 2022. Kluczowe elementy rozwoju wyszukiwarek, które musisz w strategii (nie tylko) w 2022 roku".
Więcej szczegółów można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Spotkanie jest bezpłatne, ale by otrzymać prezentacje prelegentów trzeba się zarejestrować. Link do zapisów tutaj.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni i Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.
Tym razem eksperci opowiedzą o trendach w marketingu na 2022 rok. Online wystąpią:
- Martyna Tarnawska [Socjomania], "Czy do trendu, czy do trendu, czy do trendu?",
- Kamil Bolek [grupa LTTM], "Influencer marketing. Ewolucji.",
- Krzysztof Marzec [DevaGroup], "Analiza trendów z Google",
- Ewelina Podrez-Siama [Fox], "SEO w 2022. Kluczowe elementy rozwoju wyszukiwarek, które musisz w strategii (nie tylko) w 2022 roku".
Więcej szczegółów można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Spotkanie jest bezpłatne, ale by otrzymać prezentacje prelegentów trzeba się zarejestrować. Link do zapisów tutaj.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni i Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.