CRASH Mondays № 3: Trendy 2022 [Wrocław]
10 stycznia odbędzie się trzecia, noworoczna edycja cyklicznego wydarzenia CRASH Mondays we Wrocławiu. Tym razem tematem przewodnim, o którym będą opowiadać eksperci, będą trendy w 2022 roku.
Już 10 stycznia odbędzie się 3. wrocławskie spotkanie w ramach eventu CRASH Mondays, czyli cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na noworoczną edycję organizatorzy zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Na scenie wystąpi czterech ekspertów – tematem przewodnim będą trendy w 2022 roku. Specjaliści, praktycy z branży marketingowej opowiedzą o tym, jaki kierunek w tym roku obiorze branża PR, social media i influencer marketing.
Podczas 3. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:
- „Zrozumienie gracza jako podstawa dobrej gry i kampanii gamingowej” – Róża Hnatkowska, w przeszłości project manager zajmująca się kampaniami w gamingu, obecnie wykładowczyni i UXUI Designerka w gamedevie,
- „Inflacja w PR-ze. O trendach w 2022 słów kilka” – Agnieszka Pająk, założycielka i Senior PR Manager w agencji My Way Media. Od ponad 12 lat zajmuje się zawodowo PR-em i mediami społecznościowymi dla biznesu, szkoli w tym zakresie i udziela porad w branżowych mediach;
- „Trendy Social Media 2022 i Social Commerce jako game changer” – Dawid Zając, Social Media Director w agencji adCookie. W branży reklamowej od 2007 roku, przez 10 lat jako copywriter realizował kampanie dla wielu znanych marek;
- „Wiarygodność. Nowy (?) trend w influencer marketingu” – Noemi Skwiercz, Project Managerka we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero. Współpracuje z czołowymi twórcami w kraju i odpowiada za działania z zakresu gamingu i technologii.
- „Trendy Social Media 2022 i Social Commerce jako game changer” – Dawid Zając, Social Media Director w agencji adCookie. W branży reklamowej od 2007 roku, przez 10 lat jako copywriter realizował kampanie dla wielu znanych marek;
- „Wiarygodność. Nowy (?) trend w influencer marketingu” – Noemi Skwiercz, Project Managerka we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero. Współpracuje z czołowymi twórcami w kraju i odpowiada za działania z zakresu gamingu i technologii.
Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.
Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest tutaj.
Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Główny partner: Agencja More Bananas.
Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.
Patroni medialni: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni, a teraz także we Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.