CRASH Mondays № 2: Gaming Marketing [Wrocław]
6 grudnia, odbędzie się druga edycja cyklicznego wydarzenia CRASH Mondays we Wrocławiu. Tym razem tematem przewodnim będzie Gaming Marketing.
6 grudnia odbędzie się 2. wrocławskie spotkanie w ramach eventu CRASH Mondays, czyli cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na mikołajkową edycję organizatorzy zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Na scenie wystąpi 4 starannie wyselekcjonowanych ekspertów – tematem przewodnim będzie Gaming Marketing. Specjaliści, praktycy z branży marketingowej opowiedzą, jak reklamować branżę esportową, jaka jest rola influencerów w komunikacji tej branży i jak dobrze zaplanować działania marketingowe.
Podczas 2. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:
- „Zrozumienie gracza jako podstawa dobrej gry i kampanii gamingowej” – Róża Hnatkowska, w przeszłości project manager zajmująca się kampaniami w gamingu, obecnie wykładowczyni i UXUI Designerka w gamedevie,
- „Zakazane reklamy — jakie działania promocyjne w gamedevie mogą być zakazane i dlaczego?” – Szymon Makuch, wykładowca Dolnośląska Szkoła Wyższa, wiceprezes Stowarzyszenie Badaczy Popkultury Trickster, członek Stowarzyszenie GameUp, specjalista od prawa autorskiego,
- „Zaplecze marketingu drużyn eSportowych” – Kacper Siniakiewicz, założyciel projektu eSport WSB jak i Bankierzy WSB Wrocław,
- „Influencerzy i streamerzy - ich rola w komunikacji esportowej i gamingowej” – Damian Wilk, Account Manager w Fantasyexpo.
- „Zakazane reklamy — jakie działania promocyjne w gamedevie mogą być zakazane i dlaczego?” – Szymon Makuch, wykładowca Dolnośląska Szkoła Wyższa, wiceprezes Stowarzyszenie Badaczy Popkultury Trickster, członek Stowarzyszenie GameUp, specjalista od prawa autorskiego,
- „Zaplecze marketingu drużyn eSportowych” – Kacper Siniakiewicz, założyciel projektu eSport WSB jak i Bankierzy WSB Wrocław,
- „Influencerzy i streamerzy - ich rola w komunikacji esportowej i gamingowej” – Damian Wilk, Account Manager w Fantasyexpo.
Mikołajkowe spotkanie CRASH Mondays jest wyjątkowe, ponieważ wszystkie pieniądze uzyskane z biletów zostaną przeznaczone dla bezdomnych, potrzebujących zwierzaków ze Stowarzyszenia Ochrony Zwierząt GRUPA RATUJ.
Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka, Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.
Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest tutaj.
Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Główny partner: Agencja More Bananas.
Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.
Patroni medialni: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.
Więcej na temat wydarzenia:
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie, Gdyni, a teraz także we Wrocławiu comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.