Już 5 lipca w Strefie Błonia w Krakowie odbędzie się pierwszy raz na żywo po długiej przerwie kolejna edycja marketingowych spotkań. Tym razemy tematyka obejmie nowe media i technologie.
Okrągła pięćdziesiąta edycja CRASH Mondays dotyczyć będzie AR, VR, podcastów oraz Tik Toka. W Strefie Błonia przy al. 3 Maja 55 w godzinach 18-20.30 wystąpią następujący prelegenci:
Wojtek Żywolt [More Bananas]
Krzysztof Kołacz [podcast "Bo czemu nie?"]
Adrian Gwizdoń [Lensthat]
Oraz prelegent niespodzianka [WearFits]
Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe, ale teraz wyjątkowo dla poparcia decyzji została wprowadzona opłata 10 zł za wejście. Tutaj znajduje się link do biletów.
Więcej szczegółów można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.
Krzysztof Kołacz [podcast "Bo czemu nie?"]
Adrian Gwizdoń [Lensthat]
Oraz prelegent niespodzianka [WearFits]
Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe, ale teraz wyjątkowo dla poparcia decyzji została wprowadzona opłata 10 zł za wejście. Tutaj znajduje się link do biletów.
Więcej szczegółów można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.