Dzień Kobiet CRASH Mondays planuje świętować przez cały miesiąc za pomocą webinarów poświęconym ich roli w reklamie oraz szeroko pojętym marketingu.
Harmonogram bezpłatnych spotkań online przedstawia się następująco:
8.03, g. 17, Rafał Żak
"Żeńsko - męska różnorodność. Stereotypy, różnice i podobieństwa. Ważne odpowiedzi na trudne pytania"
"Żeńsko - męska różnorodność. Stereotypy, różnice i podobieństwa. Ważne odpowiedzi na trudne pytania"
8.03, g. 20, Anna Ledwoń-Blacha, Karolina Kumor, Kinga Edwards, Marcin Aks Grochownia, Mariusz Świątkowski, Ewelina Podrez-Siama, Karolina Milczanowska, Maciej Trojanowicz [spotkanie na Clubhouse]
"Stereotypy i seksizm a marketing i reklama"
"Stereotypy i seksizm a marketing i reklama"
9.03, g. 14, Karolina Kałużyńska
"Kobiety też grają. Czas by marketerzy to zauważyli"
"Kobiety też grają. Czas by marketerzy to zauważyli"
15.03, g. 18, Grzegorz Miecznikowski
"Jak mówić i pisać o osobach LGBT+?"
"Jak mówić i pisać o osobach LGBT+?"
17.03, g. 18, Izabela Bierlet
"Poznaj swoje talenty i nie daj się stereotypom"
"Poznaj swoje talenty i nie daj się stereotypom"
25.03, g. 12, Aga Maciejowska [Plan Be, Evenea]
"Niewidzialne eventy"
"Niewidzialne eventy"
30.03, g. 14, Aleksandra Sudnik [Fox Strategy]
"Techniki wpływu w content marketingu - na przykładzie komunikatów kierowanych do kobiet"
"Techniki wpływu w content marketingu - na przykładzie komunikatów kierowanych do kobiet"
Wydarzenia są darmowe i będą odbywać się na Facebooku CRASH Mondays oraz na Clubhouse.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.