Co nas czeka w kolejnym roku? Jakie będą największe trendy w digital marketingu, e-commerce czy nowych technologiach? O tym właśnie będzie kolejny cykl bezpłatnych webinarów tworzonych przez CRASH Mondays.
Przez cały styczeń i początek lutego eksperci ze świata marketingu będą rozmawiać na temat tego, co nas czeka w 2021 roku.
Harmonogram webinarów przedstawia się następująco:
18.01, 18:00, Karolina Kociołek [ 100ideas]
"11 trendów w digital marketingu na 2021 rok "
21.01, 18:00, Łukasz Murawski [102 Group]
"Co zrobić, aby wygrać w 2021 roku?"
27.01, 18:00, Marcin Płoński, [Shoper]
"Trendy i zmiany w e-commerce w 2021"
28.01, 19:00, Marcelina Lipska [F1Brand]
"3 trendy w digital marketingu, na które powinieneś zwrócić uwagę w 2021 roku!"
2.02, 18:00, Marcin Turkot [KISS Digital]
"Witajcie w cyberpunku. 10 trendów z przyszłości, które już istnieją"
Harmonogram webinarów przedstawia się następująco:
18.01, 18:00, Karolina Kociołek [ 100ideas]
"11 trendów w digital marketingu na 2021 rok "
21.01, 18:00, Łukasz Murawski [102 Group]
"Co zrobić, aby wygrać w 2021 roku?"
27.01, 18:00, Marcin Płoński, [Shoper]
"Trendy i zmiany w e-commerce w 2021"
28.01, 19:00, Marcelina Lipska [F1Brand]
"3 trendy w digital marketingu, na które powinieneś zwrócić uwagę w 2021 roku!"
2.02, 18:00, Marcin Turkot [KISS Digital]
"Witajcie w cyberpunku. 10 trendów z przyszłości, które już istnieją"
Wydarzenia są darmowe i będą odbywać się na Facebooku CRASH Mondays. Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniach na Facebooku marki.
__________________
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.